Strona używa plików cookie zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies.

Korzystając ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  1. Płatności za oferowane za pośrednictwem Systemu Platforma Ubezpieczeniowa produkty można dokonać za pomocą jednej z poniższych metod:
    • przelewem na numer rachunku bankowego wskazany przez Administratora systemu Platforma Ubezpieczeniowa w procesie realizacji zamówienia,
    • kartą płatniczą:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    • przelewem elektronicznym:
      • Płacę z inteligo (inteligo)
      • mTransfer (mBank)
      • Płacę z Orange (mBank)
      • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
      • Płacę z iPKO (PKO BP)
      • Pekao24Przelew (Bank Pekao)
      • Płacę z PeoPay (Bank Pekao)
      • Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
      • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
      • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
      • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
      • T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank)
      • Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
      • Płać z ING (ING Bank Śląski)
      • Credit Agricole Bank Polska S.A.
      • Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
      • db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
      • iKO (PKO BP)
      • Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A)
      • Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A)
      • Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A)
      • e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)
      • BLIK (Polski Standard Płatności sp. z o.o.)
  2. Płatności online (kartą płatniczą oraz przelewem elektronicznym) obsługuje eCard Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku (80-387 Gdańsk), przy ulicy Arkońskiej 11.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot zrealizowanej płatności zostanie dokonany przelewem na numer rachunku bankowego, z którego została przekazana. Gdy płatności dokonano kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Użytkownika.